Video marketingul a evoluat odata cu evolutia tehnologica, atat de mult, incat, daca vrem sa rezistam cu o afacere pornita in secolul trecut sau la inceputul secolului acesta si sa castigam cat ne-am propus din visul si pasiunea pe care le avem, trebuie sa o aducem cu totul in acest secol al “vitezei”.
Nu vorbim doar de statistici, care arata ca pana in 2019, 80% din continutul vizionat online, va fi VIDEO, ci pur si simmplu, ca timpul, care acum curge cu alta viteza, nu ne va permite decat scurtaturi, pentru a ajunge la obiectul interesului nostru, daca vrem sa scapam de stres.
Ai observat cat de repede au evoluat lucrurile? Oamenii isi prezentau pe site produsele, intai in imagini, apoi, ca sa economiseasca spatiul, au inventat:
– pozele in miniatura (thumbnail pictures), dupa care au urmat;
– poza miniatura si galerie foto, dupa ce dadeai click
– poza miniatura si vedere 360o
– tururile virtuale
si acum nimic nu mai este de ajuns, pentru ca, intre toate acestea si o prezentare video completa a mai ramas un singur pas…
Tu de unde ai prefera sa cumperi un produs, de pe un magazin online, care arata produsele doar in poze sau de pe unul care ti le prezinta video complet?
Ei, bine, PRODCASTINGUL ESTE URMATORUL PAS. Si asta, pentru ca MARKETINGUL EXPERIENTIAL NU A INTRAT INCA IN SCENA.
Sunt inca nenumarate motive ca noi, in calitate de clienti, sa avem rezerve in a cumpara anumite produse din mediul online, asta pentru ca ne desparte senzatia aceea de pipaire si de probare a obiectului respectiv.
De aceea spunem ca VIITORUL ESTE AL MARKETINGULUI EXPERIENTIAL si din batalia aceasta va iesi invingator doar cel care invata sa puna mai bine in scena produsele si serviciile lui.
Cred ca stii ca in istoria cinematografiei au existat ecranizari ale aceluiasi roman. De ce crezi ca unele au avut succes de casa si altele nu?
Sa zicem ca am intrat pe un magazin virtual cu cercei, posetute si alte dichisuri de dama. Daca pui o dama sa le probeze live, este cu totul altceva fata de niste poze, pentru ca o femeie se va vedea mai bine in pielea celei care probeaza si le schimba intre ele exact ca in magazin.
Daca iti place subiectul, nu trebuie decat sa ne contactezi si vei vedea ca acest efort, adus la rang de arta, este cea mai mare investitie, pentru ca il faci o singura data si apoi vanzarile tale vor fi pe pilot automat, iar viata ta va merita traita, pentru ca nu vei mai fi stors de energie sa inventezi cine stie ce reclame, care pot fi imitate…
Ideea in sine de a folosi PRODCASTINGUL, ca parte din MARKETINGUL EXPERIENTIAL, este motiv de “barfa” si asta e cea mai buna reclama.